melindagustavsson

My day

Idag vid klockan tio var vi vid ett vattenland som hette Parque Acuatica de Mijas. Var askul och jag och Kenny åkte hur mycket som helst i några timmar. Vi åkte hem vid halv tre ungefär och då duschade vi av oss och sedan drog vi till ett shoppingcenter som hette Miramar som ligger i Fuengirola. Jag och mamma shoppade rätt så mycket medans pappa och Kenny satt och gnällde hehe. Vi åt även där på Hollywood, sjukt gott. Nu är vi hemma igen och ska smälta maten lite innan vi tar glass som efterrätt. Imorgon blir det nog havet och poolen!

Royal Beach

Black dress

Detta var min outfit när vi åkte iväg imorse för att kolla på vårat nya hus som vi ska köpa här nere i Spanien, jättemysigt var de!

Outfit

Tröjan är från Italien och shortsen är från Malta. Skorna kommer från Spanien som jag köpte på en marknad igår.

La Cala

Kom ungefär nyss hem från att vi var i en liten by bredvid där vi bor, La Cala heter den och är verkligen supermysig. Åt där och gick runt längst havet innan vi åkte hem.
Nu sitter jag ute på altanen och kollar allt som hänt på mobilen sen jag kollade sist för några timmar sedan.

Beach day

Var på stranden idag med mamma hela dagen medans pappa och Kenny var på en krokodil park.

Kvällens klädval

Puerto Banus

Idag har vi solat hela dagen igen, samma visa som igår då, sen vid sex åkte vi iväg till Marbella och gick vid hamnen Puerto Banus. Vi åt även där på Picasso, supergott. Till efterrätt tog vi varsin glass på ett annat ställe.
Just nu sitter jag ute på altanen med mamma och pappa och pratar. Ha en bra kväll till er!

Favorit stället

Igår vid halv 10 på morgonen åkte vi mot flygplatsen för att sedan sätta oss på flyget mot Spanien. När vi kom till vårat lilla hus så gick vi ut i solen en stund för att bara njuta av värmen.
Idag har vi varit vid poolen från morgon till kväll och har även varit på ett shoppingcenter ikväll. Köpte lite smått men inget speciellt.
Nu sover hela familjen och jag ska försöka göra desamma. Godnatt!

##

Lunkans Bombay

Följde med min syster idag till ett badställe för att sola och bada. Var där i nån timme och sedan åkte vi hem och duschade och fixade oss lite. Mötte sedan upp henne igen och då började vi gå mot ett indiskt matställe. Väldigt god mat var de i alla fall! Nu ska vi snart börja gå hem så får vi se vad vi gör ikväll. Ha en bra lördag!

Glitter topp

Hittade denna på bikboks reastång tidigare idag när jag var i Västerås med mamma. Tror till och med priset hamnade under 100 lappen, toppen!

Detalj från mitt rum

Åhléns - 599:-

Från Nelly.com

Dessa tre skulle jag inte tacka nej till att ha i garderoben. Såå snygga och alla ser verkligen sköna ut att ha på sig.

Idag har jag spenderat dagen först hemma hos Nickie och sedan åkte jag till malmön med Nickie, Frida och Alva för att ta vara på soltimmarna vi har i Sverige. Åkte hem vid sex tiden och då gick jag och mamma ner och köpte kinamat och åt den ute på balkongen, så mysigt. Just nu är jag hos Nickie och lånar hennes dator medans hon fixar sig och snart ska vi vidare till Alva och är nog där resten av kvällen om det inte händer något annat.