melindagustavsson

Universeum

Tog inte så jättemånga bilder för jag tänkte sno min brors bilder sen, men han hade visst raderat dom.. Men tre bilder tog jag som blev bra i alla fall.
Jag tyckte inte de var så kul där inne faktiskt, men roligt att ha sätt de ändå så ni behöver jag inte åka tillbaka dit någon gång hehe.

Gothia Towers Hotell

Liten inblick på hur hotellet och mitt och Kennys rum ser ut. Superfint är de och de ligger precis utanför Liseberg så vi kanske går dit ikväll en snabbis.

Göteborg

Sitter just nu på tåget mot Göteborg där jag och min familj ska sova tills på lördag. Hör av mig med mer bilder senare eller imorgon.
Ni kan vara sociala på kik: melindaagustavsson eller snapchat: melindaag

Angelology shoes

Dessa skor låg på min säng när jag klev ur duschen. Har velat ha såna ett tag då jag tycker dom är sjukt snygga och passar till både dag och natt om vi säger så. Mamma hade alltså köpt dom när hon var i Västerås idag. Tack♥

Efter jag varit på det där glassstället så åkte jag med mamma till malmön och solade och tog ett dopp innan vi åkte hem och körde ett pass på gymmet. När jag var klar duschade jag och sedan mötte jag Nickie och Alva och köpte mat innan vi gick hem till Alva och så har vi varit där hela kvällen och suttit och pratat, ätit och kollat på folk som sjunger på youtube. Cyklade hem vid halv elva ungefär och just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Andrea&Matildas podcast. Så ser min kväll ut haha.

Ice cream

Var jättesugen på glass idag så fick en toppen idé att åka till ett glassställe. Åkte dit med familjen + farmor&farfar och min kusin. Kom precis hem därifrån och nu vet jag inte vad jag ska göra, sjukt tråkigt har jag i alla fall så om någon vill hitta på nåt äre bara att skriva.

Victoria secret

Fick denna påse med en body mist och ett par mjukisbyxor av Hulda när hon kommit hem från USA. Älskar dooom!

Nyttig chokladpudding

Provade att göra en nyttig chokladpudding med detta pulver och bara lite mjölk. Blev supergott! Dock hade jag lite för lite pulver i så den blev lite blaskig och smakade inte så mycket men de funkade ändå.
Finns att köpa på City Gym i Köping. Om du är chokladpudding-älskare som jag så är de verkligen värt att köpa detta!

Mysig dag

Åkte upp till min sommarstuga idag på morgonen och har varit där hela dagen och solat och badat i grannens pool. Åkte hem vid sju ungefär och då åkte vi förbi donken och åt. Kom hem nu och har inte gjort så mycket sen dess. Ska snart göra chokladpudding till mig och pappa tills han kommer hem för han bad mig göra de haha, man tackar ju inte nej till de.. Håller annars på att försöka överföra några bilder från min kamera till mammas dator, men segt går de.
Inga andra planer för ikväll så var sociala på alla sociala medier som finns typ.

Lördagen

Idag har jag varit med familjen hela dagen. Var först på gammelgården med mamma, pappa och Milou och tog en varsin glass. Var sedan på gymmet i någon timme med mamma och körde ett ben-pass så vi skulle kunna äta mer sen när vi firade min syster som fyllde för ungefär en vecka sedan när vi var i Spanien. Jag och mina syskon bestämde oss för att följa med mamma och pappa till stugan på kvällen för att ta ett dopp i sjön, men när vi väl kom upp började de spöregna, blixtra och åska så inget bad blev de. Satt istället framför tv:n i någon timme innan vi drog oss hemåt igen.
Sen jag kom hem har jag kollat på favvofilmen, lyssnat på musik, kollat weheartit, skrivit med några och uppdaterat Instagram och Twitter varje gång i minuten typ. Ska väl snart somna så får vi se vad som händer imorgon, beror på vädret dock. Godnatt nu i alla fall:-)

ATM

Igår åkte jag till malmön med Emma för att bada och sola lite, så bra är hon! Kom hem vid ungefär fyra och senare på kvällen kom Emma, Hulda och Alva till mig och även Nickie senare för lite mys på min balkong. Somnade vid halv tre och blev väckt kvart i tio idag av mamma som frågade om jag skulle med till min sommarstuga. Vi kom upp hit för ungefär en timme sedan och jag tog ett dopp direkt. Kan inte fatta att de är såhär varmt i Sverige. Men klagar verkligen inte, älskar värmen. Senare idag ska jag till mina kusiner för att fira Adam som fyller på måndag. Sen får jag se om jag hittar på något med tjejerna. Nu ska jag återgå till solstolen, ha de bra!

Västerås

Tåget var försenat när vi väl kom till stationen så vi satt och vänta i någon timme och tillslut löste sig allt så vi tog ett annat tåg och mötte Alva på stationen i Västerås. Gick därefter och kollade i några butiker, köpte ej något för köpte så mycket i Spanien att de bara kändes onödigt hehe. Vi åt på en tacco-bar och sedan tog vi halv åtta tåget hem. Har kollat på the last song med mamma och nu ligger jag i sängen och dör av värme.. Ska försöka somna i lagom tid så får vi se hur de blir imorgon. Godnatt!

Hemfärd

Klockan fyra imorse blev vi väckta av alarmet på mobilen. Gick då upp och fixade de sista innan vi åkte mot flygplatsen för att sedan sitta på planet mot Sverige i fyra timmar. Flygresan gick bra förutom att den var så sjukt tråkig och man var så trött. När vi kom hem till Köping så hämtade vi Milou och gosade lite med han innan vi gick till Hemköp och köpte varsin sallad till lunch. Sen dess har jag packat ur resväskan, lyssnat på musik, städat lite och bestämt att jag ska till Västerås om någon timme med några brudar. Full fart. Kanske ska åka och bada ikväll men vi får se hur de blir. Nu ska jag nog slå på någon film och sova lite tills bästisen kommer hit.

Kvällens kläder

Beställde denna klänning från Nelly för ett tag sen och har inte haft någon användning för den men jäklar va snygg den är, enligt mig då. Den ska börjas användas flitigt!

Sista dagen

Sista dagen i Spanien tillbringade vi på stranden och sedan vid poolen senare på eftermiddagen. Ska både bli asskönt och tråkigt att åka hem, kul att träffa kompisarna men även vill ej lämna detta ställe.
Vi kom precis hem från restaurangen vi åt middag på ikväll och nu sitter vi ute på altanen och äter choklad och chips. Ska upp vid fyra inatt och sen vidare mot flygplatsen. Ha en bra kväll!